Ik ben van plan een ipod touch te gaan kopen, maar in welke winkel kan ik hem het beste kopen? of maakt dat niks uit?

Niet via internet

Toegevoegd na 5 minuten:
en is die van 4 gb goedkoper? of kan je alleen 8 gb kiezen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Audio

Antwoorden (5)

Je moet even kijken waar hij het goedkoopst wordt aangeboden en daar kopen
13 jaar geleden
Kijk via internet naar de verschillende prijzen (mediamarkt en saturn zijn meestal wel goedkoper dan andeen omdat ze in grotere hoeveelheden kopen) en ga dan naar die winkel
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Over het algemeen worden er toch stiekem prijsafspraken gemaakt. Let goed op de aanduiding met "4g" erin. Dat staat voor generation. Een aanbieding kan bijvoorbeeld de vorige versie zijn, bijvoorbeeld 3g. De prijs is ook afhankelijk van de opslagcapaciteit, 8GB, 32 GB of 64 GB. Hoe meer hoe beter, je komt altijd te kort.

Soms zijn er wel aanbiedingen, maar meestal niet van de nieuwste.

Voor garantie kan het iets uitmaken. Apple geeft zelf een jaar garantie, verder moet je bij problemen bij de leverancier (winkel) aankloppen omdat hij (in Nederland) wettelijk verplicht is een deugdelijk product te kopen. Dus als de iPod na 2 jaar kapot gaat en je hebt deze in een Nederlandse winkel gekocht zou de leverancier je moeten helpen. Of je die hulp ook krijgt is een tweede. Bij webwinkels geldt hetzelfde, maar is het nog lastiger om je consumentenrecht te krijgen.

Voor de nano heb ik destijds de iPod via de apple store zelf gekocht omdat ze alleen daar een specifieke rode kleur hadden. Maar voor de touch maakt dat niets uit.

Je kunt kijken bij de Twenga link of er aanbiedingen zijn. Als je die voor dezelfde prijs in een winkel met goede garantieafspraken kunt kopen zou dat mijn voorkeur hebben. Op Kieskeurig kan je recensies lezen en de prijzen ook vergelijken van aangesloten webwinkels.

Als een webwinkel goedkoper levert kan je soms besparen als je het product zelf komt ophalen.

Toegevoegd na 5 minuten:
NB. Verschil tussen bijvoorbeeld Pixmania (online) en Dixons is iets van 5 euro. Actuele prijzen via de link op kieskeurig. Hierin kan je ook zien of een webwinkel de mogelijkheid heeft om deze op te halen. Dat is wel prettiger omdat je dan betaalt als je het product ophaalt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je kan denk ik beter naar de Media Markt gaan, want daar krijg je een deskundige uitleg over de apperatuur en het is ook iets goedkoper in prijs.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In welke winkel je de Ipod touch koopt maakt bijna niets uit, de prijzen zijn vrijwel overal 239, 299 en 399 voor respectievelijk de 16,32 en 64 gb varian. 4 en 8 gb bestaan niet.

Op internet vind je de touch soms een paar euro goedkoper, maar dan ben je het weer aan verzendkosten kwijt.

Mijn advies is om de 32 gb versie te kopen en die kost 299. Omdat je in HD kunt filmen is de 16 gb versie aan de krappe kant als je er ook veel muziek en apps op wilt zetten. De 64gb vind ik persoonlijk te duur, maar als je het geld van de rol kunt trekken is die het overwegen waard.
paulus811
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
is de 16 gb goedkoper dan? want ik ga echt niet veel meer betalen als het 32 gb is hoor, want ik weet toch al bijna zeker dat ik die ruimte niet vol krijg.
paulus811
13 jaar geleden
zoals ik al schrijf, de 16gb is 239 en de 32gb is 299. Verschil is 60 euro. Vergeet niet dat je ermee in HD kunt filmen, de opslagruimte raakt dan redelijk snel vol. Maar als het budget beperkt is, is ook 16gb een goede keus.